Montessori akademija nori pasidalinti savo patirtimi ir padėti kitiems augti, palydėti šiame kelyje, išvengti klaidų, patarti ir dalintis įrankiais, kurie mums veikė ir pasiteisino. Mūsų visų tikslas – kad Montessori ugdymas būtų prieinamas ir pasiekiamas kuo daugiau vaikų ir šeimų, o tai neįmanoma be gausos autentišką Montessori ugdymą taikančių įstaigų.
Montessori ugdymo įstaiga prasideda nuo bendruomeniškumo kultūros auginimo: mokytojų, vaikų, tėvų bendruomenės. O mes pasirengę Jums padėti tai pasiekti!
AUGINTI BENDRUOMENĘ: MONTESSORI UGDYMO ĮSTAIGŲ VADYBA
Tai individuali konsultavimo-mentorystės programa konkrečiai ugdymo įstaigai, kurios metu:
– drauge atliksime situacijos analizę ir parengsime artėjančių metų veiksmų planą;
– išgryninsime ugdymo įstaigos vertybes ir strateginius tikslus;
– turėsite savaitinės individualias valandos trukmės konsultacijas su Indre Vitkuviene jums aktualiais klausimais nuotoliniu vaizdo skambučiu ar gyvu susitikimu;
– gausite atsakymus į kylančius klausimus vadybos ir Montessori ugdymo srityje;
– turėsite galimybę pasirinkti paskaitas jūsų ugdymo įstaigos bendruomenės nariams pagal poreikį;
– pasidalinsime naudingais šaltiniais, kontaktais ir dokumentais.
dr. Indrė Vitkuvienė – jau 5 metus sėkmingai padedanti Montessori akademijai augti ir plėstis. Ji humanitarinių mokslų daktarė, didelę laiko dalį praleidžianti dirbdama su suaugusiais, augindama mokytojų ir tėvų bendruomenę, taip pat pati praėjusi net 3 tarptautines ilgalaikes Montessori mentorystės programas, kurios padėjo Montessori akademijai fokusuotis ties svarbiausiais dalykais. Indrė taip pat yra vienintelė Lietuvoje sertikuota 6-12 AMI mokytoja (ang. AMI 6-12 Diploma Holder), įgyjusi mokytojos patirties Izraelio, Ispanijos, Latvijos ir Čekijos ugdymo įstaigose. Ji gali konsultuoti ugdymo klausimais tiek 0-6, tiek 6-12 amžiaus tarpsniuose.
Šiuo metu ji aktyviai dalyvauja tarptautinės Montessori bendruomenės veikloje ir koordinuoja Erasmus+ projektą „Citizen of the World: key competencies building in Montessori Elementary classroom”.